點解去清邁?平囉!

去清邁原因得一個,就係「平」!見到香港快運(HK Express)做特價,機票單程只係$88,機票連稅$1000有找,Resort都只係$600左右一晚,所以咪飛囉!



今 次係我第一次坐香港快運,香港快運係由今年十月開始轉為廉航,主要飛東南亞。去之前都聽過唔少香港快運既負面報導,好彩我網上買機票既過程尚算順利,可能 係因為我買既係清邁機票,而唔係東京大阪,所以無咩大問題。除左票價之外,仲要另外買行李費,單程不過係80蚊包15kg(不限件數),基本上一個行李喼 加個袋都唔會超重。如果擔心自己會係shopping狂,回程就買20-30KG。


話明係廉航,當然唔包野食啦,上機前記住食飽 D,買定支水上機最隱陣,機上係無任何娛樂系統電視等,怕悶就帶定ipad 或書上機消磨時間啦。香港快運響Terminal 2,無得 online check in 或者self check in。由於係細機既關係,只可以坐160人左右,無first class 同 business class,頂多係第一行同exit位會闊落D,不過係有extra charge。細機座位只有左右兩排,每排三個位,會窄少 少,但唔會太辛苦。航班起飛非常準時,無Delay問題,地勤同FA既態度都好好。響香港同清邁機場Check in都唔駛排隊等,值得讚!



直航飛清邁既航空公司有幾間:


港龍 15:10 (HKG) to 1710 (CNX); 18:20 (CNX) to 22:00 (HKG)

HK Express 17:15 (HKG) to 19:00 (CNX); 20:05 (CNX) to 23:45 (HKG)

Airasia 10:35 (HKG) to 12:05 (CNX); 06:00 (CNX) to 0945 (HKG)


基本上,每間航空公司每日都只會提供一班來同回既航班往返清邁,而比較三間航空公司其實無乜邊間係可以做到早機去晚機返,如果想玩到最盡,咁就訂去程 Airasia (HKG 10:35),回程HK express ( CNX 20:05),如果撞啱做promotion,可能機票都係幾十蚊。


如果無乜假既你,又想出去relax下做spa HEA下,咁就好似我咁放「半天假」,上午走去返工,下午悠悠閒三點到達機場,搭五點鐘既飛機去。由12度既香港飛去廿多度既清邁,其實都係一個唔錯既選擇。


五點幾起飛既好處就係可以響飛機上面睇日落,平時坐早機晚機都好少機會睇到個咸旦黃落山。



兌換率:HKD 1: THB 4


清邁天氣:

十一月至二月既清邁,溫度介乎廿多度,白天可能會有30度,晚上就會18-22度,基本上天氣好舒服,唔會熱到成身汗。白天背心短褲唔流汗,仲有風,夜晚加件外套都OK。呢個季節亦比較少雨水,非常適合遊玩。


好多人提起清邁都未必知呢個地方響邊,其實清邁係泰國北部既一個城市,鄰近緬甸,亦係繼曼谷後,泰國第二大城市。好多人一聽到清邁響泰國,就以為一定係陽光海灘。咁就大錯特錯喇,清邁附近只有河,沒有海,要游水的話就要揀一間resort或者villa先可以玩水喇。


清邁市內交通:

清邁機場就位於清邁市內,去市內既主要區域都只係15-20分鐘車程,呢一樣都係非常吸引我去既原因,因為坐完三個鐘飛機,真係唔想再坐成粒鐘車去酒店。


一 出機場,已經有Taxi Counter,只要拎住酒店地址比CS,佢地就會用walkie talkie幫你叫的士。然後佢會即刻報價錢同車號,拿著 CS比你既飛仔行出機場就有好多CS安排你上車。如果人多既時候就要等5-10分鐘先有車。入到市內,可以話係無Taxi,因為Taxi主要係往來機場同 酒店,好彩既先會遇到。當你遇到時都唔好心急上車,要講清楚去邊,同埋要求按咪錶收費先好上車。


市內亦無巴士、公車搭,可以選擇既車就只有下面三種:


1. 機場TAXI (只用作往返機場與酒店)

機場的士有兩種:


細的士以每架收費,不行錶(120 泰銖/car),可坐兩人,不過CS死都話我既距離遠要收150泰銖,明明我間酒店就好近機場(15分鐘車),不過無選擇下就照搭啦,反正都唔駛HKD40。


大的士以每架收費,不行錶(200 泰銖/car),可坐四至五人。


2. TukTuk (篤篤)

被 清邁人稱為最貴既交通工具,亦係海鮮價,搭既時候切記一定一定要講價,司機開價減一半先好上(即50% off)。由於TukTuk周街都係,所以價錢唔 啱就算,大把選擇。司機係一定會接受你講既價,因為佢地閒著拍架車響度,都係無錢賺架啦。TukTuk係由電單車改裝而成,坐位只有兩個,無門無車廂,亦 令我好鬼驚,成日覺得隔離既車同我好貼,轉彎既時候又好驚飛出車,落車個頭都會亂晒,哈哈!


3. 雙排車(Songthaew)

清 邁市內最常見既交通公具,亦係我坐得最多。雙排車有D似香港既泥鯭的,係要同唔識既人一齊坐。無固定行走既路線,司機會按照距離長短去開價,你係唔會知架 車去邊,所以要截左車之後問司機去唔去你既目的地,去就問價錢,啱就上車。古城附近一般20-30銖/人,從酒店到古城約40泰銖/人。呢架車最特別係無 車門,令我非常無安全感。




清邁主要旅遊區域:


Nimmanhaemin Road (大學精華區)

Old Town (古城區)

Night Bazzar (夜市)

Ping River (萍河)

下面條link 有齊清邁幾個主要景點地圖,非常詳細,而且內容十分準確,基本上有呢D地圖已經可以唔買旅遊書! 同埋市面上都無乜旅遊書專講清邁,我都係集各家所成(旅遊blog, trip advisor....) 去簡單準備我既清邁之旅。

http://www.chiangmai.jp/map/
(地圖雖然係日文,但亦有英文,所以都睇得明)

由 於我只係去三日兩夜,無辦法進行深度旅遊,所以每個地方都只能走馬看花。我特別喜歡清邁沒有太多內地自由行,可能係呢個地方沒有名店亦沒有太多 shopping地方。旅客大多是老外,加上清邁既慢步調,特別令人放鬆。三天內,我走了幾個清邁著名既景點,每一個景點也有令我喜歡和讚嘆既地方,也令 我至今仍然回味。去完旅行第二天緊接就返工,雖然無得抖,但係我既精神仍然好好,可能係因為做左兩次Thai Massage令我既疲勞散走晒。


酒店:

http://www.yantarasiriboutiquehotel.com/ (酒店官網)
http://www.agoda.com/yantarasri-resort/reviews/chiang-mai-th.html?asq=b6flotzfTwJasTr423srr3BLLDeGAL0hd4FXyJEfbFQ%3d  (Agoda旅客對此酒店評價)

今 次我住Yantarasri Resort,位於Nimmanhaemin Road,即清邁大學區附近,Nimmanhaemin Road被喻為清遍 最HIP地區,原因係呢條路響大學附近,好多年青人響度消費,所以特別多特色商店,酒吧及餐廳。呢帶既酒吧餐廳都收得比較夜,半夜一點都燈火通明,非常熱 鬧。

Yantarasri Resort好似一個小森林,一踏入酒店已經充滿泰國氣息。酒店內種滿樹和植物,猶如置身叢林當中,一邊行會 聽到青蛙叫聲,雀仔聲以及流水聲。地面有一條人造小小小河流,小魚在河裡慢游。單是酒店既氣氛已經令人輕鬆起來,加上清邁既慢步調,真的很適合繁忙既香港 人來這裡喘息數天。

行程:
Day 1 Night Bazzar+Thai Massage
Day 2 單車遊古城+Nimman House Spa + Saturday Night Market:
Day 3 Ping River Boat Trip+ Ping Riverside lunch & Tea

Day 1
第一晚泰國時間七點幾落機,去到酒店Check in,一踏入去已經好開心,酒店無令我失望,係好有泰式feel既resort。Check in 時酒店服務員送上菊花味既welcome drinks,真係十分貼心。


之 後,去左Night Bazzar,一落車轉入左條橫街,仲記得第一檔買既燒豬肉丸串,真係好味,但係杯奶茶就麻麻地。Night Bazzar好似女人 街,賣手作仔、手工藝品、冒牌LV、NIKE,仲有人表演唱歌。基本上周街都有foot massage,只要有張凳就開檔。


我去左間好 似中式既大排檔食野 Seafood Mho-O-Cha,呢間野自稱The Best in 清邁,位於night bazzar裡面,由於清邁係無海 只有河,所以我個人對佢地既海鮮既質素好有保留。再加上泰北菜都主要係以酸辣為主,所以食海鮮是吃不出鮮味。因此,我不太推介在清邁吃海鮮,反而西餐廳會 比較出色。


https://www.facebook.com/MhoOChaSeafood
地址:Anusarn Market, Chiang Mai, Thailand 50200


食完野繼續行街,仲夜遊Ping River,夜晚既Ping River有彩色既橋,白天同夜晚係截然不同,我慶幸我兩個景色都有看過。

行 完Ping River都夜晚十二點,去左做一個鐘頭Full Body Thai Massage,呢間Thai Massage落地玻璃,係舊式而且 好公開、響個food court裡面,但係由於已經係深夜,所以無人就唔尷尬。一小時盛惠160泰銖,只係港幣40蚊,真係平到震呀!

Day 2 單車遊古城+Nimman House Spa + Saturday Night Market:

第 二朝起身梗係要歎下早餐,響resort Hea 下,早餐係buffet,不過款式有限,一般所需都可以做到。之後,當然要歎下resort個泳池,由 於無太陽照入泳池,池水會有D凍。

Lunch time就出古城搵食,古城區有好多靚既西餐廳,呢帶有好多鬼佬幫襯,我揀左間意大利餐 廳 Girasole by La Gondola,清邁食野好平,呢間意大利餐廳質素好好,埋單只係百幾蚊!


地址: 71 Rachadamnoen, Chiang Mai, Thailand
Trip Advisor既評價好高:
http://www.tripadvisor.com.tw/Restaurant_Review-g293917-d1080621-Reviews-Girasole_by_La_Gondola-Chiang_Mai.html


遊古城有三個寺廟一定要去,而我最期待就係Wat Chedi Luang,去到果度我真係講左好多次好靚好靚!

租單車就係響古城區內,四圍都有單車或者電單車租,好似係幾十泰銖租半日,一百泰銖租一日咁上下。

其 實我踩單車既技術係好一般,只能夠響單車徑踩。今次係我第一次出國踩單車,仲要係踩馬路,一開始上架單車,我已經知死喇,乜架車咁大架,我唔掂架wo。一 踩就擺來擺去,原因係要同其他車、TUKTUK、電單車一齊行,真係驚到爆炸。幸好,同行友人一直在後面睇實我,同負責睇地圖搵路,如是者,我戰戰兢兢圍 住正方型既古城繞左一圈,用左兩個幾鐘去左古城幾個重要景點,原來我都可以做得到,人生又好似過左一關咁,哈哈! 其實我知踩我後面係仲危險XP


踩完單車可以去鬆鬆喇,去左我想去既SPA Nimman House,果度又靚又平,我做左3個鐘,兩個鐘Thai Massage再一個鐘Hot Oil Massage,都只係800泰銖,即係港幣200蚊。平成咁,真係咩都抵番晒!

http://nimmanhouse.com/package.php (有齊晒massage同spa既價錢,平到嘔,日日做都唔肉赤呀)
地址:
Nimman House
59/8 Nimmanhaemin Rd., A. Muang Chiang Mai 50200
TEL/FAX:0-53218109
(就響大學區,即係我酒店附近)

更多Massage Comment:
http://www.backpackers.com.tw/forum/showthread.php?t=2126

之 後去左Saturday Night Market食野掃街 (night bazzar同saturday night market係唔同地 方),Saturday Night Market位於舊城區南門(Chiang Mai Gate)外的窩拉路上,是清邁的三大夜市之一,其實呢個 night market好細,食物款式都唔算多,但係就好平。聽當地人講最好既night market係Sunday night market,最 多野睇,好受當地人歡迎,排第二就係night bazzar,可惜我星期日晚飛走,同Sunday night market無緣去喇,大家有機會就記 住去啦!

地址:窩拉路 Wua Lai Rd.
營業時間:逢星期六 16:00-22:00

無機會去Sunday night market,但都有information可以分享下:
http://taiiwan.com.tw/8181/chiang-mai-sunday-night-market

Day 3 Ping River Boat Trip+ Ping Riverside lunch & Tea

最 尾一日去左參加Ping River Boat Trip,去之前行左附近既餐廳同特色小店,每間都好有自己風格。Boat Trip全程兩小時,好值得 去。成個旅程好舒服,舒服到我響船上面瞓著左,瞓醒無啦啦去左農莊,由於我完全無睇過行程,所以好驚喜。響農莊裡面有間cooking school,可 以響呢度學泰菜。裡面有間餐廳,個trip包埋小食同飲品,我仲響餐廳打韆秋。

Boat trip資料:
http://maepingrivercruise.com/index.html

之後仲響河邊其中一間好出名既Goodview Restaurant食最後一餐,我覺得呢間餐廳可取之處係Goodview,可惜係無good food。


走果陣無叫Taxi,坐雙排車去機場,好似包車咁,無其他人坐。
又要同清邁講Bye Bye喇!

My Facebook Page:
https://www.facebook.com/Iamarunawaygirl