Take a Break @ Shenzhen




深圳,好多人提起都驚!
「拿拿拿...唔好叫我番大陸呀,我最憎就係強國人架!」十個有九個女仔都會咁樣同我講。
我明!因為我曾經都好驚番大陸,我仲同朋友講話:「我唔想無晒D內臟囉!」(當年盛傳上羅湖城整指甲既女仔,比人響廁所生劏,講起都驚)
後來,經過朋友帶隊去完之後,原來唔係我想像中咁恐佈。

再加上人大左,獨立性強左,出門去玩搵啱方法,其實近近地既hea遊深圳都可以好有樂趣。我地就暫且放低中港矛盾,試一試慢遊深圳。

主要交通:
如果係我帶隊上深圳(我指係帶朋友去玩,我唔係導遊呀XDD),我比較建議坐地鐵遊深圳,尤其我每次都係同幾個女仔去,坐地鐵較為安全同乾淨。你知啦,香 港既女仔最怕污漕,如果由我帶隊,我盡量都會以舒適同乾淨為最大前題。(不過,洗手間依然係最大問題,仲係踎廁而且都有臭味!)

通常我會約大家響九龍塘火車站出發,然後就帶住一班小明上深圳,名乎其實,港鐵入深圳出。

【OCT LOFT 華僑城創意文化園 】

我幾鐘意黎OCT LOFT ,呢個地方好好Hea,裡面有好多間cafe,仲有不少中港台既藝術家響度開設工作室或商店,裡面仲有青年宿舍同hip hotel,就算係黎兩日一夜玩個短trip都唔錯。



我住過下面呢間:
城市客棧(深圳創意園店) (City Inn OCT Loft Hotel)
http://www.agoda.com/zh-hk/city-inn-oct-loft-hotel/hotel/shenzhen-cn.html?asq=jGXBHFvRg5Z51Emf%2fbXG4w%3d%3d

去到OCT LOFT,我就最鐘意影相同食野,呢度唔係太多人,所以可以慢慢影過夠。





前往方法:
搭地鐵,從僑城東站(羅寶線)A出口行到OCT LOFT 華僑城創意文化園既google 地圖,一出A出口轉右再轉右就會到,唔洗過馬路,行五至十分鐘。

【時間有限,快樂無限!15秒的深圳】
https://www.facebook.com/photo.php?v=598324830247032&set=vb.578478395565009&type=2&theater

【少年宮】

呢度係一個商業區,周圍都係商業大廈,少年宮裡面有個深圳書城中心,成八萬幾呎,如果你唔介意睇簡體字,響呢度真係可以買到好多心頭好。買完書仲可以搵間咖啡店坐下,都係一個唔錯既選擇。

前往方法:
搭地鐵,少年宮地鐵站 D 出口 (龍崗線)



【香蜜湖木屋燒烤】

香蜜湖木屋燒烤係我每次去深圳必到既地方,帶過唔同既朋友黎,每一個都響度食得好開心,仲大叫抵食又好味,成班朋友黎呢度勁食,每人都係港紙一百蚊左右 (係 豪食果隻),如果幾個人黎最好就坐的士,因為響深圳坐的士都唔貴,印象中響福田口岸或者皇崗過去三四十蚊人仔,每人都係十蚊左右,停正門口,上車同司機講 【香蜜湖木屋燒烤】,大部份都識黎架喇。

呢度另一個賣點就係木屋燒烤既老闆就係美國總統奧巴馬既細佬。

更多資料: http://www.openrice.com/shenzhen/restaurant/sr2.htm?shopid=32619

前往方法:
搭地鐵,香蜜湖地鐵站B出口,行十分鐘左右


「華僑城創意文化園」前往方法:
搭地鐵,從僑城東站(羅寶線)A出口行到OCT LOFT 華僑城創意文化園既google 地圖,一出A出口轉右再轉右就會到,唔洗過馬路,行五至十分鐘。


「深圳書城中心」前往方法:
搭地鐵,少年宮地鐵站 D 出口 (龍崗線)


「香蜜湖木屋燒烤」前往方法:
搭地鐵,香蜜湖地鐵站B出口,行十分鐘左右


我既facebook page:
https://www.facebook.com/Iamarunawaygirl