關於我自己

我的相片
一個讀社會學的女生,沒有從事與社會學的相關工作。她深信踏入社會做事就是剝削的開始,然而她了解剝削是無可避免的,也是成長的道路。她曾一度嚮往美麗的事物,於是當上化妝師,卻又發現自己不太適合從事這個行業。畢業後,在電視台工作,做過不同的電視台、不同的崗位。繁忙的工作有時會讓她抖不過氣來,她會發辭職的夢,然而人總是為五斗米而折腰。於是,她決定要去旅行散心,由從前參加旅行團,之後和朋友出外遊玩,直到學懂了自己出走,她才發覺世界原來很大。 慢慢地,她沉迷上旅遊。她沒有既定的旅遊方式,喜歡和朋友遊玩,也喜歡一個人出走。她似乎總愛做夢,深信有天能放下工作,往外面看看。可是,她跟大家一樣,還是每個星期一都帶著藍色調回辦公室。她期待著假期,因為能短暫出走。不能出走的日子,她埋頭苦幹的在辦公室工作,因為旅遊最基本的就是錢。 她相信「世界太大、事情太多,然而快樂太少」。 她不想被眼前的事物綑綁著,她不要過著倒模的人生。她選擇走一條自己喜歡的道路,她相信即使選擇錯誤也不會毀掉她的人生。 她就是「出走女生」!

slideshow


menu

2014年3月20日 星期四

自己去首爾 (出發前既準備及首爾機場交通篇)

自己去旅行,最緊要係安全感,人生路不熟,難免會緊張一陣,所以做定功課最穩陣,去旅行其實可以不求人!(自己都覺得爛 XP)


好 多人都話去旅行唔駛plan,plan左無驚喜架喇。其實睇你去邊啦,好似我咁,未去過既地方我一定plan,因為無經驗,當然如果同伴識路就可以唔 plan,但係如果大家都係新手,花點時間做planning,可省卻駛冤枉錢同行錯冤枉路。我係果種無方向感既人,所以我要連出閘後係去左定右都要確認 埋,所以google map對我黎講係非常重要。去到外地我好少坐的士,除非人多可share,否則都係坐公車,因為其實外地坐的士係唔平,做好 planning 既原因之一都係想省下因唔識路而坐的士既費用。



從香港到首爾仁川機場大概要三個半小時機程,我由朝早六點響屋 企出發到達明洞酒店是下午四點半(韓國時間)。韓國比香港快一小時,而天氣真係超級乾,對我黎講係好辛苦,皮膚乾到起暗粒,不過去韓國係好值得,至少我都 會諗下次幾時去,咩天氣去好。強烈建議要租定漫遊sim card,除左係因為要玩FB之外,其實最重要係用google map同search 野,因 為堅係人生路不熟,言語又唔通,有得上網可以解決好多問題。

出發前既準備:

租sim card:
我響一間網上叫 Esondata租,50一日,免按金,至少租三日,出發前兩三天whatsapp佢,比個office地址佢,然後銀行過數再whatspps入數紙比 佢就攪掂,加$20 courier費,sim card 可以在出發一日前送到你office,還card就係去完旅行後既一日,都係以 courier pick up。

就以我為例:
四日三夜 ($50X4 租card費+$20X2 courier借還 pick up= $240),張card一插即用,不用set up。開著hotspot就可同人共用,記住帶portable charger,因為用hotspot 會好快用晒手機D電


Esondata 既FB
https://www.facebook.com/pages/Esondata/131270577051969?id=131270577051969&sk=notes

Download 定個apps
apple store 度 search 一個seoul subway apps,操作簡單,英文顯示,只要點一點出發地及目的地,然後選擇最快路線,會教你點轉車,咩站轉,同埋 大概要用幾多時間,個apps 都幾準確。當然要手拿一份hard copy 既metro地圖做對照,認番D韓文名,會更加容易明白。
TAG: 首爾 地鐵
英文版既首爾地鐵apps
  留言(0)



一出機場,有幾樣要辦妥既:

    兌換韓幣,其實機場既兌換率係好差(徘徊響13X),奈何我點都要唱少少錢搭車,所以我recommend每人只唱$200港紙先,記住大家一齊唱,share手續費。
    到Gate 2 旅遊資訊服務拎地圖,佢地有中國語counter,同佢講要明洞、東大門、metro果D啦。順便可以show 個酒店名同地址比CS,佢會話你知搭幾多號巴士。 下面有巴士線指南: http://blog.yam.com/odikayo/article/11057966
    之後去機場便利店 GS25,就響旅遊資訊服務counter對住,同佢講要買T-Money,你手頭上既won大概有 26000,T-Money按金3000 won,再增值兩萬won入去,咁應該夠你第一日用有餘。

我住既係明洞Sky Park I,就響明洞地鐵五號出口上面。坐6015巴士可直達,全程80分鐘,一小時三至四班車。巴士站就係響1樓入境大堂出面,6015巴士可以響5B或12A候車處上車。
首爾仁川機場門外巴士站圖
  留言(0)


機場門口既6015 巴士(往返明洞及機場)


響 候車處會有站服務員問你去邊,比個酒店名佢就會話你知邊個站落車,巴士係可以用T-Money或者比cash。 果度D站服務員好得意,好insist你 要點樣排隊,點樣放個喼,而當旅遊巴到達,站服務員又會好心急拉你上車,韓國人太鍾意拉手拉腳同推撞人。 基於我最近睇新聞睇得多,連特首都要向菲律賓總 統讓步,所以作為遊客既我又點會唔接受呢種「文化差異」呢?

有時大家去到外地都會避免搭巴士,因為言語不通,又驚唔識落車,最終會選擇搭 地鐵。但響首爾千祈唔好做呢樣傻事,你知啦,個喼唔輕架,佢地既地鐵好多時無扶手電梯,抬住個喼上上落落係會癲架。除非你係做開gym,想趁旅行繼續 weight training自己,否則就唔好自我虐待,因為行程裡面大把體力要消耗。再者首爾既巴士唔難坐,大部分都有announcement 同 顯示器,有韓、英、中錄音,基本上一定識落車,再唔係數定站數,不過咁樣就唔可以專心瞓覺囉。巴士會行高速公路,其實去到首爾可能只需45 min,係入 到首爾會塞車。建議大家一早響google map搵定酒店location,同真實睇一次酒店街道實況,咁落車搵酒店就會輕易好多。機場巴係遁環線,邊 度落車就邊度上車搭番機場,所以已經不用擔心來回機場既交通了。
明洞Sky Park I既事前google map圖及網上搜尋的酒店實景圖,以便到達時方便尋找酒店所在位置
  留言(0)


到達酒店既時候,其實你應該身無分文,淨係得張T-money,呢個時候梗係要唱錢啦。基本上,去到明洞既兌換率會好番D(徘徊響13X),多5左右啦,街上面好多兌換店,網上面既明洞地圖都會顯示邊度有兌換店,佢地都開到夜晚十點幾。安頓左之後,旅程正式展開 :)
http://hk.image.search.yahoo.com/search/images?_adv_prop=image&fr=yfp&va=%E6%98%8E%E6%B4%9E%E5%9C%B0%E5%9C%96

我的Facebook專頁:
https://www.facebook.com/Iamarunawaygirl

沒有留言:

張貼留言