關於我自己

我的相片
一個讀社會學的女生,沒有從事與社會學的相關工作。她深信踏入社會做事就是剝削的開始,然而她了解剝削是無可避免的,也是成長的道路。她曾一度嚮往美麗的事物,於是當上化妝師,卻又發現自己不太適合從事這個行業。畢業後,在電視台工作,做過不同的電視台、不同的崗位。繁忙的工作有時會讓她抖不過氣來,她會發辭職的夢,然而人總是為五斗米而折腰。於是,她決定要去旅行散心,由從前參加旅行團,之後和朋友出外遊玩,直到學懂了自己出走,她才發覺世界原來很大。 慢慢地,她沉迷上旅遊。她沒有既定的旅遊方式,喜歡和朋友遊玩,也喜歡一個人出走。她似乎總愛做夢,深信有天能放下工作,往外面看看。可是,她跟大家一樣,還是每個星期一都帶著藍色調回辦公室。她期待著假期,因為能短暫出走。不能出走的日子,她埋頭苦幹的在辦公室工作,因為旅遊最基本的就是錢。 她相信「世界太大、事情太多,然而快樂太少」。 她不想被眼前的事物綑綁著,她不要過著倒模的人生。她選擇走一條自己喜歡的道路,她相信即使選擇錯誤也不會毀掉她的人生。 她就是「出走女生」!

slideshow


menu

2014年3月20日 星期四

當一天全智賢吧

最近大家都非常沉迷韓劇「來自星星的你」,而我響四個月前去過首爾,雖然當時未 有「星星熱」,不過我就去過近期好HIT既「小王子村」。話說第十五集千頌伊響呢度拍戲,更同都manager有非常浪漫既事。朋友們都問我係咪去過呢 度,仲要我分享行程,所以我就搵番舊既旅遊札記重新包裝,再post出黎。

事先聲明,韓劇迷不要對呢個「小王子村」抱太大期望,因為其實呢度好細,一個鐘已經行晒,慢慢影就兩個鐘攪掂。所以我係會介紹埋南怡島,等大家唔好只係為追星走到咁遠,去埋南怡島你就可以感受到韓國既魅力。
【南怡島】
去南怡島一定 要早起,因為車程連等車要成三個鐘,九點鐘從明洞出發,預計十二點到。由於大拿拿坐三個鐘頭搭車去南怡島,所以點都去多一個景點﹣「小法國村」又稱小王子 村。有人會先去小王子村,亦有人會先去南怡島先。其實呢兩個地方只係相差兩個鐵路站,經我思量下,都係去南怡島先再去小王子。點解又咁既決定?因為去小王 子要趕搭shuttle,而且落左地鐵仲要行十五分鐘先去到車站(唔計有可能迷路)。於是,我決定由明洞搭地鐵去「加平」,再轉的士去加平碼頭,然後再搭 船去南怡島。至少全個過程都係可以隨時出發,唔洗趕小王子成個鐘先一班既shuttle。
  留言(0)
TAG: 南怡島
攝於南怡島
  留言(0)
由明洞站出發去加平站(車程連等車轉車要兩小時左右),無論你去小王子(清平)定南怡島(加平)都係去上鳳站搭春川線(又名青春列車):
  留言(0)
明洞(四號線)往東大門>>轉車>>往回基(一號線)>>轉車>>中浪(中央線)>>上鳳>>不用出口,走到京春線的上鳳轉車>>加平 (南怡島)or 清平 (小王子)
  留言(0)
去到上鳳站,痛苦既開始,首先果 日係星期六,多人到呢,所以千祈唔好安排假日去南怡島,因為人多排隊會令車程耐左。上鳳站等車去清平,我等左30分鐘先有車,不過好彩既係我排頭位,所以 有位坐,呢程車係要成個鐘頭既。即係話你一係就等車黎要罰企,如果較啱時間先上車又會無位坐,即係上車罰企一個鐘。


-所需時間: 上鳳~春川間特快車 63分, 一般 79分
-行駛班次: 1天 137班, 上下班時間每12分發車
* 特快車停靠站: 退溪院、坪內好坪、磨石、加平、南春川(週末加停清平、江村站)


去到加平站都係未到南怡島,仲要轉的士去南怡島碼頭。一出站會見到一個觀光counter,記住拎定南怡島同小王子既小冊子,方便比的士司機睇。
  留言(0)
仲有記住影定一張有韓文既地鐵 圖,回程番地鐵站可以show 韓文鐵路站名比司機。每次搭的士可以留意下附近有無其他單人或兩人遊客,如果大家去既地方一樣,不妨問下可唔可以一齊搭的 士,一架的士可坐四個人。一出站就係的士站,有大把的士架喇!車費係15000won 左右($100),坐十分鐘左右
  留言(0)
TAG: 碼頭 a
去到碼頭真係人多到爆炸,好彩佢地架船可以載好多人,買飛到上船十五分鐘左右,來回船費連上島既Visa費用係10000won,遊客只須8000won。
  留言(0)
幾經辛苦終於都到南怡島喇,踏上 島果一刻,忽然覺得一切都好值得,我真係好鐘意呢個地方,每個季節都有佢靚既地方,我去既時候只有幾棵紅葉樹,大部分都係翠綠色的。可以稱為人間仙境,島 上面有餐廳,有得玩飛索,有得踩單車,而我就選擇左玩電動單車,係我咁大個女第一次玩ja,真係好開心。
  留言(0)
  留言(0)
響南怡島唔可以留得耐,因為要去小王子村喇,搭船番碼頭再坐的士去小王子(18000won左右),十幾分鐘車程。
【小王子村】
其實小王子村好細,而且真係得幾個小王子像,有D似係幾間法國屋放了小王子像,而唔係主題樂園果種,值唔值得去就見仁見智,喜歡小王子既人可能會失望,因為裡面唔係太多小王子,亦都有好多同小王子唔related既野。不過呢度既小屋都幾靚,環境好舒服。

離 開小王子番首爾都係要睇shuttle 時間,逢踏十有班shuttle去清平公車站,要坐三十分鐘左右,記住係公車站,唔係地鐵站,落車又要行十五分鐘 先去到地鐵站,所以都係用泥鯭的果招啦 “每次搭的士可以留意下附近有無其他單人或兩人遊客,如果大家去既地方一樣,不妨問下可唔可以一齊搭的士,一架的 士可坐四個人。

首爾有太多值得去的地方,遲些再分享吧!

我的facebook專頁: https://www.facebook.com/Iamarunawaygirl

沒有留言:

張貼留言