關於我自己

我的相片
一個讀社會學的女生,沒有從事與社會學的相關工作。她深信踏入社會做事就是剝削的開始,然而她了解剝削是無可避免的,也是成長的道路。她曾一度嚮往美麗的事物,於是當上化妝師,卻又發現自己不太適合從事這個行業。畢業後,在電視台工作,做過不同的電視台、不同的崗位。繁忙的工作有時會讓她抖不過氣來,她會發辭職的夢,然而人總是為五斗米而折腰。於是,她決定要去旅行散心,由從前參加旅行團,之後和朋友出外遊玩,直到學懂了自己出走,她才發覺世界原來很大。 慢慢地,她沉迷上旅遊。她沒有既定的旅遊方式,喜歡和朋友遊玩,也喜歡一個人出走。她似乎總愛做夢,深信有天能放下工作,往外面看看。可是,她跟大家一樣,還是每個星期一都帶著藍色調回辦公室。她期待著假期,因為能短暫出走。不能出走的日子,她埋頭苦幹的在辦公室工作,因為旅遊最基本的就是錢。 她相信「世界太大、事情太多,然而快樂太少」。 她不想被眼前的事物綑綁著,她不要過著倒模的人生。她選擇走一條自己喜歡的道路,她相信即使選擇錯誤也不會毀掉她的人生。 她就是「出走女生」!

slideshow


menu

2014年11月20日 星期四

我知足所以常樂


同阿嫲、老豆食飯,一邊食,一邊電視餸飯。咁啱就做緊旅遊節目,介紹緊日本既寺廟。

我:「去旅行最攰就係行路。好似去日本咁,搭地鐵轉車、上月台,出閘再行去景點。其實行好遠,到左廟門口仲要行好大段路,其實係體力既考驗。」
老豆:「係呀,係你地後生先頂得順。我上次去清水寺落左車都仲要行條大斜路上去,然後又要行樓梯,好攰架。」
我:「所以我咪選擇踩單車,行少d路。」
嫲嫲:「你去過京都喇!京都喺日本架wo。」
我:「終於都去過喇!」
嫲嫲:「就係一個人去果次?」
老豆(認叻咁):「你個孫宜家好叻架,成日一個人周圍去旅行喇!」
我(又認叻咁):「我仲係自己踩單車周圍去添!」
老豆:「你有GPS?」
我:「我去到有買單車地圖,而且京都既路好簡單,好多指示牌,好易認路。」

忽然醒起,其實我老豆好少讚我,可能我不嬲無乜專長,讀書又唔叻,搵錢又唔多,好難搵個位去讚我。我只能叫做自力更生,唔駛靠屋企。雖然對屋企無乜大貢獻,但叫做無學壞,無穿無爛果隻。


今日老豆忽然好自豪咁同阿嫲講左句「你個孫宜家好叻架」,令我有d開心,可能佢好自豪個囡好獨立啩😂!

大家成日問我「你一個人出門,屋企人唔擔心咩?」。

我想講既係「佢地從來無反對我」,只要我去旅行既錢唔係借同偷番黎,其實佢地都無問過我,或者講話「好危險唔好去」之類既話話。

其實我屋企人真係好開通,從來都唔會管我去邊,佢地反而覺得我要周圍去下,見識下。而我阿媽比我厲害好多倍,佢去過既地方多過我好多,佢可能勁過好多working holiday既人,因為佢響十幾年前就試過一個人去英國既小島打工一年。歐洲、美國、澳洲都比佢去過晒。重點係佢完全係窮遊,真係超級Amazing。所以我呢d去下東南亞既人,根本對佢黎講係小兒科😏😏。我讀緊小學,佢已經歐遊過N次。

間唔時就會有人話我,通常係好一般好一般既朋友,或者係d網上既口痕友,有次我寫左篇文章關於一個人旅行既體會,佢就留言話我點對得住自己屋企人,仲話我既任性將會令屋企人擔驚受怕。其實有時無啦啦比人話,真係好莫名其妙。唔講,仲以為佢係我屋企人,無啦啦教訓我!?

對住唔理解既人,一於少理,講句多謝關心,然後一笑置之啦。呢個世界上就係有好多「憎人富貴厭人貧」既人,既然做咩都有機會比人話。咁就梗係揀自己鐘意既野黎做啦,反正我從來都無諗住要做「劉華」,或者要去討好到全世界。

宜家身邊有人明白我,好朋友又支持我,連屋企人都讚我,其實我覺得自己真係已經好幸福喇!

人,最緊要咪就係知足,所以我咪常樂囉

沒有留言:

張貼留言